نوشته شده توسط : navjavan

شرایط ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان 98-99

کارشناسی ارشد بدون کنکور
شرایط ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان 98-99

    حداقل معدل بالای 16 برای رشته های غیر از علوم انسانی

    پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان در سال تنها یک بار در رشته متجانس با رشته کارشناسی می باشد.
    دوره تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته 8 نیمسال و کاردانی نیز 4 نیمسال بیشتر نباشد.
    تغییر رشته در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 امکان پذیر نیست.
    دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند نمی توانند در این دوره انتخاب رشته نمایند.
    داوطلبان می توانند 20 کد رشته از میان یک مجموعه انتخاب نمایند.
    داوطلبان نظام وظیفه بایید تاییده ادامه تحصیل طبق جدول شماره 3 مندرج در دفترچه را داشته باشند.
    متقاظیان باید رشته ای متجانس و هم نام با رشته کارشناسی خود را انتخاب نمایند و حتما فارغ التحصیل شده باشند.
    و ...

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1398 داریم:

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
    ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
    ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه های ممتاز هر دانشگاه

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرایط لازم، معدل لازم برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان ارشد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.
انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
فارغ التحصیل ممتاز کیست؟

    فارغ التحصیل رتبه اول هر سال تحصیلی محل دانشگاهی، فردی است که در رشته تحصیلی مربوطه دارای بالاترین معدل کل در بین فارغ التحصیلان آن سال تحصیلی باشد.

2- دانشجویان رشته یا گرایش را که حداکثر تا پایان تیر هر سال فارغ التحصیل شده و مشمول شرایط باشد، با هم مقایسه و فردی که بالاترین میانگین کل را کسب کرده باشد به عنوان رتبه اول آن رشته شناسایی می کنند.

*-این فارغ التحصیلان باید از طریق آزمون سراسری وارد شده باشند و حداکثر مدت تحصیل آنها 4 سال در کارشناسی پیوسته و 2 سال در کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل شده باشند.

*- ضمنا این دانشجویان نباید مشروطی داشته و یا دروس معادلسازی داشته باشند.

*- در شرایط مساوی بین چند نفر، فردی که مدت تحصیل او حداقل یک نیمسال کوتاه تر باشد، به عنوان رتبه اول رشته معرفی می شود.

*- واجدین شرایط از امتیاز ممتازین بر اساس %10ظرفیت هر رشته و و حد نصاب قبولی %90 نمره آخرین فرد قبولی عادی آن شهر/رشته بررسی و نتایج آنها اعلام می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی باید تا 15/11/98 فرمهای متقاضیان واجد شرایط را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ارسال نماید.
سهمیه رزمندگان و ایثارگران

25  درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فزندان آنها و جانبازان 25%  و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد.

5 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان رزمندگام با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص می یابد.

در صورتی که سهمیه 25% ایثارگران تکمیل نشود، جای خالی آن ابتدا به مشمولین 5% و سپس به سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

بر این اساس 70% نمره آخرین نفر پذیرفته شده در گزینش آزاد هر کد رشته محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده و گزینش آزاد در هر کد رشته محل می باشد.

طبق مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ 1811/95 آن دسته از داوطلبان که با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران یک بار در دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در آزمونهای سالهای بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.
وضعیت نظام وظیفه

داوطلبان مرد لازم است در صورت قبولی در بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

1-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ

2-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ (ﮐﻔﺎﻟﺖ ـ ﭘﺰﺷﮑﯽ ـ ﻣﻮارد ﺧﺎص و اﯾﺜﺎرﮔﺮان)

3- ﻣﺸﻤﻮﻻن دارای ﺑﺮگ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ( ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﮐﻔﺎﻟﺖ و  ..) در ﻣﺪت اﻋﺘﺒﺎر آن ﻣﺸﺮوط ﺑﺮ آن ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺳﺎل از اﺗﻤﺎم ﺗﺤﺼﯿﻞ آﻧﺎن در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺳﭙﺮی ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

4-    متولدین نیمه اول 1347 و قبل از آن، به شرط این که تغییر سن نداده باشند همچنین فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته متولد سال 1354، مشروط بر این که در زمان قبولی در دانشگاه کارت معافیت دائم خود را ارائه نمایند.

5-- ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻗـﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺑﻮﻃـﻪ و اراﺋـﻪ ﮔـﻮاهی اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﻘﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ. (کارشناسی ارشد بدون کنکور)

6- ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﺎﻏﻞ رﺳﻤﯽ ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻧﻈﺎﻣﯽ و اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺑﺎ اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ وﻇﯿﻔﻪ و از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻻزم اﺳﺖ از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮔﺮدﻧﺪ).


منبع: https://www.derakhte-danesh.com



:: برچسب‌ها: شرایط ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان 98-99، کارشناسی ارشد بدون کنکور ، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟، انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1398 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج نهایی کنکور سراسری 98 خود را از طریق لینک رنگی در زیر مشاهده نمایند، نتایج خود را با شماره پرونده (شماره شناسنامه) و یا شماره داوطلبی (شماره شناسنامه) دریافت نمایید.

توصیه مش ود: برای مشاده نتایج کنکور سراسری 1398 با آزمون خود، نحوه مشاهده (روش های دریافت نتایج)، زمان شروع تکمیل ظرفیت، اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 که تازه تا 28 مرداد ماه تمدید شده است، دریافت کارنامه سبز کنکور و ... می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398

داوطلبان کنکور 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 1398 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج

  1. کارنامه علمی داوطلبان کنکور سراسری 98، 28 شهریور ماه اعلام خواهد شد.
  2. کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.
  3. برای تاریخ حضور در داننشگاه جهت ثبت نام حضوری در سایت سنجش اطلاع رسانی شده است و شما می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت دریافت نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش در قسمت منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری وارد شوند

 

[caption id="attachment_18141" align="aligncenter" width="300"]نتایج کنکور سراسری 1398 نتایج کنکور سراسری 1398[/caption]

سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ

  • نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 چگونه است؟(مطالعه مقاله)
  • شماره داوطلبی و پرونده را گم کرده ام برای مشاهده نتایج انتخاب رشته سراسری 98 باید چیکار کنم؟(بازیابی شماره داوطلبی و رمز عبور)
  • اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸ دارم، چطوری ثبت نمایم و آیا پاسخگو هستند؟(نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری)
  • در رشته ای قبول شدم و به هر دلیلی نمی خوام امسال این رشته را انتخاب کنم آیا می توانم در کنکور سراسری 99 شرکت کنم و محروم نمی شوم؟ (نحوه درخواست رفع محرومیت از کنکور)
  • کاربرد کارنامه سبز یا کارنامه نهایی چیست و چطوری می توانم انتقالی بگیرم و رشتمو عوض کنم؟(تغییر رشته و شهر با کارنامه سبز)(کارنامه سبز 98 کی اعلام می شود)
  • مراحل انصراف از دانشگاه روزانه و شرایط انصراف از دانشگاه دولتی چگونه است؟

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی

در صورتی که داوطلبی شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را گم کرده باشند و یا نتواند نتایج کنکور ۹۸ خود را مشاهده نماید باید از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نماید و منتظر بازیابی شماره داوطلبی جهت دریافت نتایج کنکور 98 خود باشد.

برای مشاهده و دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸، ثبت درخواست بازیابی شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸، انتقالی با کارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محرومیت از کنکور سراسری ۹۸ می توانید از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید.

"دریافت نتایج، ثبت نام اینترنتی دانشگاه، اعتراض، انتقالی، انتخاب واحد، مشاوره معدل های بالای دانشگاهی، مشاوره درسی، پانسیون مطالعاتی ویژه دانشگاهی، انصراف و هزینه ها، گرفتن خوابگاه دانشجویی و غیره را به مشاوران درخت دانش بسپارید"



:: برچسب‌ها: نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد، دریافت کارنامه سبز کنکور، لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398، تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج، دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398، سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ، نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، رفع محرومیت از کنکور، انصراف از دانشگاه روزانه، مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی، ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم 98 در چیست؟

در کنکور سراسری 99 مثل کنکور امسال دو سرس سوال طراحی خواهد شد یکی برای نظام جدیدی ها و دیگری برای نظام قدیمی ها با این تفاوت که همه دانش آموزان بدون در نظر گرفتن دوره آموزش می توانند در هر نظام آموزشی که دوست داشته باشند ثبت نام کنند و کاملا به صورت دلخواه می باشد.

توصیه می شود: برای اطلاع از مان ثبت نام کنکور 99، ثبت نام مجدد در کنکور سراسری، انصراف از ذانشگاه روزانه و تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 99 در نظام های مختلف با برنامه ریزی کنکور 99 می توانید با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 98 و 99 شامل چه دانش آموزانی می شود؟

لازم به توضیح است دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید 3-3-6 (علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر) که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ 98/05/31 دریافت می‌ نمایند مشمول تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1398 طبق ضوابط خواهند شد.

لاکن آن دسته از دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید 3-3-6 که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ 97/05/31دریافت نکنند، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ 98/06/31 شوند منعی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور ندارند ولی سوابق تحصیلی برای آنان اعمال نخواهد شد.

تبصره: دانش‌آموزان فنی‌ وحرفه ‌ای یا کارودانش نظام آموزشی جدید 3-3-6 که تا تاریخ 98/06/31 موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می‌توانند براساس مصوبه دوازدهمین و پانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/04/17 و 97/10/08 در آزمون سراسری سال 1398 ثبت‌نام نمایند. این داوطلبان لازم است از جدول گروه‌بندی عناوین دیپلم‌ها (جدول شماره 10 مندرج در صفحه 63 دفترچه راهنمای ثبت‌نام) کدهای دیپلم 21 (برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای) و 22 (برای دانش آموزان کارودانش) را در تقاضانامه ثبت‌ نامی خود درج نمایند. لازم به توضیح است این داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

مشاوره ثبت نام کنکور 98 نظام جدید

سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان تکلیف کنکور 98 مشخص شد: کنکور 98 اولین وشاید آخرین کنکوری است که برای دو دسته از داوطلبانی که در نظام قدیم و نظام جدید فارغ التحصیل شده اند سوالاتی جداگانه طرح خواهد شد که دغدغه و سوال بسیاری از متقاضیان کنکور است که تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ نحوه لغو محرومیت از کنکور 98 - 99 چگونه است؟ کاربرد کارنامه سبز کنکور؟ اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98؟ 

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدیدثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید

اقدامات لازم جهت ثبت‌ نام‌ کنکور سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم

ثبت‌ نام برای پذیرش در رشته‌های با آزمون کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1398 و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است؛ لذا داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه ثبت‌نام کنکور سراسری 98 را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام کنکور 98 در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور سراسری 98

متقاضیان ثبت‌ نام درآزمون سراسری 98 با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور 98 از پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان، ضمن مطالعه دقیق آن برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌ نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران که در این دفترچه راهنما درج شده است، در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه ‌باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنکور 98 نمایند.

پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 98

پرداخت هزینه ثبت‌ نام کنکور سراسری 98 منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب انجام می‌ شود و داوطلبان با پرداخت مبلغ 27500 تومان به عنوان وجه ثبت‌ نام شرکت در آزمون سراسری 98، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

افزایش 600 تومان هزینه پیامکی ارسال شماره سریال ثبت نام

به منظور استفاده از خدمات پیام کوتاه در مراحل مختلف فرآبند ثبت نام کنکور 98 با انتخاب گزینه مربوطه و چرداخت 600 تومان مضاف بر 27500 توامن چرداخت نمایید که جمعا 28100 تومان می باشد.

هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور کنکور سراسری 98

چنانچه داوطلبی علاقه‌ مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد نسبت به پرداخت مبلغ 13800 تومان و دریافت سریال 10 رقمی اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان و تربیت رجایی 98

در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌ مندی به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران، به اطلاع می‌رساند که در صورت اخذ مجوزهای قانونی توسط وزارت آموزش و پرورش از مراجع ذیصلاح برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فوق، موضوع در مرحله انتخاب رشته‌های تحصیلی (حدود دهه دوم مرداد ماه سال 98) اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

در ثبت نام کنکور سراسری 98 هر داوطلب در چند گروه آزمایشی می تواند شرکت کند؟

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ اینکه یک داوطلب می تواند در 2 یا 3 زیر گروه آزمایشی شرکت کند به این معناست که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی، در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود، به عبارت دیگر:

 هیچ داوطلبی نمی‌تواند به طور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید

شرایط ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 98

  1. اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 حداکثر تا تاریخ 98/05/31
  2. دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 98/06/31
  3. دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه داوطلبان الزامی است.
  4. دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی هستند حق ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1398 را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

شرایط شرکت در رشته های نیمه متمرکز و دارای مصاحبه کنکور 99

در آزمون سراسری سال 1398 پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی: آهنگسازی، ادبیات نمایشی، ارتباط تصویری، بازیگری ـ کارگردانی، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، طراحی لباس، عکاسی، کاردانی هنرهای تجسمی، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی، موسیقی نظامی، نقاشی، نمایش عروسکی، نوازندگی موسیقی ایرانی و نوازندگی موسیقی جهانی در گروه‌ آزمایشی هنر و همچنین در رشته‌های علوم ورزشی و آموزش علوم ورزشی به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد.

لذا توضیحات لازم در این خصوص از طریق اطلاعیه‌های مربوط در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید؛ به عبارت دیگر، این رشته‌ ها از ردیف رشته‌های مربوط به پذیرش نیمه متمرکز خارج گردیده و اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی رشته‌های فوق در شهریور ماه سال 98 همزمان با نتایج سایر رشته‌های متمرکز اعلام خواهد شد.

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

شرایط ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در دوره روزانه کنکور 98

براساس ضوابط، دانشجویان دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در صورتی می‌توانند در آزمون سراسری 98 ثبت‌نام و شرکت نمایند که اولاً واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور باشند و ثانیاً حداکثر تا تاریخ 97/12/25 نسبت به انصراف قطعی از تحصیل در دانشگاه سراسری خود اقدام نمایند.

بدیهی است که داوطلبان مذکور، در صورت عدم شرایط انصراف از دانشگاه روزانه قطعی از تحصیل تا تاریخ تعیین شده، در صورت موفقیت و قبولی در آزمون، مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی جدید خود نیستند و به عنوان داوطلب متخلف تلقی خواهند شد.

تذکر: پذیرفته‌ شدگان‌ دوره‌های‌ روزانه‌ آزمون‌ سراسری‌ 97 (اعم‌ از رشته‌های‌ متمرکز یا نیمه‌متمرکز) در صورت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398، ضمن رعایت موضوع تاریخ انصراف، توجه داشته باشند که منحصراً مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه (نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی و رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی) بوده و فقط در این دوره‌ها گزینش خواهند شد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98 شامل چه کسانی می شود؟

در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی توجه نمایید تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در نحوه ویرایش شامل:

  1. آن دسته ازداوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی نیستند، اجازه ویرایش کلیه اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند.
  2. آن دسته ازداوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی هستند، اجازه ویرایش اطلاعات خود را دارند؛ اما اجازه ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی را نخواهند داشت.

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان کنکور 98 که در مورد نحوه ثبت نام کنکور 98 و شرایط و نحوه برگزاری کنکور 98، سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

فرق بین ثبت نام کنکور 98 نظام جدید ونظام قدیم در چیست؟

فرق اصلی و تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

اولین تفاوت در ثبت نام کنکور 98 می باشد زیرا داوطلبان نظام جدید معدل و سوابق تحصیلی خود را وارد نمیکنند تا زمانی که امتحانات آنها تمام شده و معدل آنها مشخص شود که معمولا دو هفته قبل از برگزاری کنکور سراسری 98 سایت برای این عزیزان باز شده و میتوانند معدل خود را وارد نمایند.

فرق اساسی دوم درتفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ دفترچه سوالات کنکور سراسری 98 می باشد که سوالات نظام جدید و نظام قدیم فرق می کنند و داوطلبین باید توجه نمایند که در ثبت نام اشتیاه ننمایند و حتما از طریق مشاور انجام دهند.

"ثبت نام کنکور 98 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید

در ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید برای درج کردن کد سوابق تحصیلی در مراحل اولیه ثبت نام بر روی گزینه فارغ التحصیلی داوزدهمی گلیک کرده و دیگر داوطلب نظام جدید کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهد داشت و مراحل ثبت نام آن کلا با نظام قدیم در نحوه درج سوابق تحصیلی تفاوت خواهد داشت.

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم

در ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم داوطلب در مرحله اول ثبت نام با انتخاب گزینه نظام قدیم کد پیش دانشگاهی خود را از طریق سایت دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 به نشانی http://dipcode.medu.ir دریافت نمایند و دیگر مراحل ثبت نام کنکور 98 نظلم قدیم را که در ادامه توضیح خواهیم داد انجام دهند.

توصیه می شود: ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم و نظام جدید خود را از طریق مشاور با شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم

فردا چهارشنبه به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 لینک های قرمز رنگ زیر فعال خواهند شد و داوطلبان می توانند لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 را دریافت نمایند.

توجه: به محض منتشر شدن دریافت دفترچه کنکور سراسری 98 لینک های زیر فعال می باشد.

دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید


دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم

جزئیات نحوه برگزاری کنکور سراسری 98

طبق اعلام سازمان سنجش کنکور 98 دو مجموعه سوال طراحی خواهد شد:

یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نطام قدیم و یک مجموعه برای داوطلبان نظام جدید و در ضمن از مباحث مشترک بین دو نظام سوالاتی مشترک طرح خواهد شد.

نکته: داوطلبان حتما توجه داشته باشند که تفاوت ثبت نام کنکور 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ را بدانند و همچنین باید در آزمون مربوط به نظامی شرکت نمایند که در آن نظام درس خوانده اند، یعنی شما اگر فارغ التحصیل نظام قدیم آموزشی هستید نمی توانید در آزمون نظام جدید شرکت نمایید.

تفاوت بین ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

نحوه پذیرش کنکورسراسری 98 و تاثیر سوابق تحصیلی چگونه است؟

در کنکور 98 ظرفیتی مجزا برای پذیرش داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم در نظر گرفته نخواهد شد و گزینش داوطلبان کاملا رقابتی است یعنی نمرات آنها تراز خواهد شد و با توجه به نمره کل نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سرساری 98 و ظرفیت آزمون سراسری 98 پذیرش انجام خواهد شد.

در مورد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ باید گفت میزان تاثیر سوابق تحصیلی 20 درصد تاثیر قطعی و حداکثر10 درصد تاثیر مثبت در رشته های پذیرش بر اساس کنکور سراسری 98 و در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، فقط سوابق تحصیلی (معدل) معیار پذیرش خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر و انجام تمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 و درج کد منطقه و کد دانش آموزی، درج درس سهمیه ها (مناطق، ایثارگران، جانبازان، جبهه و ..)، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 و تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، درخواست لغو محرومیت کنکور می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون کد 9099072943 در تماس باشید.

"ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان و مهلت ثبت نام کنکورسراسری ۹۸

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 ازچهارشنه مورخ 24 بهمن 97  شروع خواهد شد، مهلت ثبت نام کنکور سراسری 98 مدت 9 روز تا تاریخ پنج شنبه 2 اسفند 97 ادامه خواهد دشت لذا داوطلبین محترم درموعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام 98 کنکور خود اقدام نمایند.

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

یکی از اصلی ترین تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در نحوه ثبت نام کنکور 98 می باشد که داوطلبین نظام جدید باید در فرم ثبت نام معدل خود را وارد نکنند تا معدل در پایان نیمسال دوم مشخص شود.

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 ابتدا از طریق سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایید سپس کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید و در نهایت با وارد کردن اطلاعات خود ثبت نام کنکور 98 را انجام دهید.

پس از دریافت کد سوابق تحصیلی و خرید کارت اعتباری با مراجعه به سایت سازمان سنجش بر روی لینک ثبت نام کنکور سراسری سال 1398 کلیک نمایید و با تایید و ادامه وارد گام بعدی ثبت نام خواهید شد و اکنون نظام آموزشی که در آن درس خوانده اید را انتخاب نمایید و مراحل بعدی ثبت نام را به ترتیب انجام دهید و فیلدهای مربوطه به هر مرحله را تکمیل نمایید.

"مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

ابهاماتی که داوطلبان در هنگام پرکردن فیلدها با آن مواجه هستند:

چگونه کد منطقه و کد دیپلم را در ثبت نام کنکور 98 پیدا کنم؟

فرق دیگر در تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در وارد کردن کد منطقه و کد دیپلم می باشد، در منوی سمت راست سایت سازمان سنجش لینک های کد منطقه و کد دیپلم فعال می باشد و همچنین در فیلد مربوطه که باید پرکنید از لینک جستجو نیز به سامانه مربوطه وصل خواهید شد.

چگونه سهمیه رزمندگان وسهمیه مناطق را در ثبت نام کنکور سراسری 98 وارد کنیم؟

داوطلبان استفاده ازسهمیه پذیرش و شرایط کنکور سراسری 98 باید گزینه مربوط به سهمیه خود را انتخاب نمایند، در صورتی که سهمیه رزمندگان را انتخاب کنند کد 12 رقمی را باید حتما وارد نمایید و اطلاعات شما جهت استفاده ازسهمیه باید از ارگان مربوطه سهمیه در کنکور سراسری 98 مورد تایید قرار بگیرد.

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن کادر مشاوران مجرب با چندین سال سابقه در انتخاب رشته کنکور سراسری 98، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 همراه شما خواهند بود در ارائه اطلاعات به روز در مورد جزئیات کنکور سراسری ۹۸، ،تشریح  اینکه تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، راهنمای گام به گام ثبت نام کنکور ۹۸، ، انجام برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸،تحصیل مجدد در رشته های پزشکی، ثبت نام کنکور ۹۸و جوابگوی سوالات و ابهامت شماخواهند بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

،



:: برچسب‌ها: دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم، جزئیات نحوه برگزاری کنکور سراسری 98، نحوه پذیرش کنکورسراسری 98 و تاثیر سوابق تحصیلی چگونه است؟، مشاوره ثبت نام کنکور سراسری درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد

خبر فوری (25 شهریور ماه 98): ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور (کاردانی پیوسته و ناپیوسته)(کارشناسی ناپیوسته) که به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد، آغاز شد، داوطلبان توجه داشته باشند بدون در دست داشتن شماره دانشجویی (ثبت نام هشت مرحله ای) هیچ ثبت نامی به صورت مراجعه به دانشگاه صورت نخواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و دریافت شماره دانشجویی، تکمیل فرم های تعهد نامه و آپلود کامل مدارک، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 (کارشناسی پیوسته) می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.(مراحل ثبت نام 8 مرحله ای همراه با عکس)

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دبر اساس سوابق تحصیلی باید با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریور ماه به سایت دانشگاه پذیرفته شده جهت ثبت نام اینترنتی 8 مرحله ای مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

سالهای گذشته ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کاملا به صورت حضور در دانشگاه و ارائه مدارک به دانشگاه بود و تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در خود دانشگاه انجام میشد.

اما امسال ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بستگی به دانشگاه قبولی داوطلب به صورت اینترنتی و آپلود مدارک می باشد و تنها دانشگاه مدارک را به صورت حضوری بررسی می نماید که در ادامه مقاله مراحل را کامل و گام به گام توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟

مدارک لازم ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 شامل:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه (کپی تمامی صفحات)
  3. مدرک دیپلم
  4. مدرک پیش دانشگاهی
  5. عکس 3*4
  6. کارت پیان خدمت(در صوت نداشتن معایت تحصیلی)

مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد را باید در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور آپلود نمود و تمامی مراحل ثبت نام را که در زیر توضیح خواهیم داد کامل انجام داد و شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد به این صورت است که بعد از مشاهده نتایج خود بر اساس دانشگاهی که در کارنامه بدون کنکور درج شده است که قبول شده اید وارد سایت دانشگاه آزاد مربوطه شده و مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را که شامل مراحل زیر می شود انجام خواهیم داد.

"ثبت نام اینترنتی غیر حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل:

  1. ثبت اطلاعات فردی
  2. ثبت مدارک اسکن شده
  3. ثبت مدارک نظام وظیفه
  4. ثبت فرم ها وتعهدات
  5. ثبت فرم مشاوره
  6. ثبت فرم تعهد
  7. پرداخت شهریه
  8. دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل 8 مرحله می باشد که کاملا به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد قبولی دانشجو انجام خواهد گرفت برای اطلاعات بیتشر و انجام تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون

اولین مرحله ثبت نام ثبت اطلاعات فردی، تاریخ تولد، مشخصات فردی و آدرس و .. می باشد که در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

"ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد خود را به مشاوران ما بسپارید"

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی جز مواردی است که داوطلب می تواند به صورت اختیاری تکمیل نماید و در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

مرحله آخر دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

زمانی که تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت صحیح انجام داده باشیم می توانیم شماره دانشجویی دریافت نماییم.

ثبت نام حضوری در دانشگاه بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تنها به صورت اینترنتی می باشد که توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری و به صورت اینترنتی می توانید بر روی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 کلیک نمایید.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99

متقاضیان بدون کنکور و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد با کنکور متوجه این موضوع باشند که برای ثبت نام حضوری باید دو مرحله ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند مرحله اول همان دریافت رسید ثبت نام می باشد و در مرحله دوم ثبت نام اینترنتی شامل 8 مرحله می باشد که قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه باید تکمیل نمایند.

رشته های برتر زیرگروه های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فنی و همچنین زبان های خارجه و هنر به تعداد خیلی پایین ظرفیت خالی دارند. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور اطلاع داشته باشند که انتخاب رشته بدون کنکور سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش خود را در مرحله اول حتما ثبت نمایند که ظ



:: برچسب‌ها: ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور، زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟، مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟، نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98، سایت دانشگاه آزاد، مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan
  • لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟(ارسال درخواست مجوز شرکت در کنکور سال بعد می باشد)
  • رفع محرومیت از کنکور ۹۸ به چه کسانی تعلق می گیرد؟(به کسانی که اشتباه انتخاب رشته انجام داده اند و نمی توانند در کنکور سال بعد شرکت کنند)
  • نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟(از طریق ارسال درخواست از سایت سنجش و راهنمایی گرفتن از مشاوران درخت دانش)
  • آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟(بله حتما باید در زمان مشخص فرستاده شود)
  • دلایل محرومیت از کنکور 98 کدامند؟(نداشتن علاقه-اشتباه در درج کد رشته-اشتباه در اولویت بندی-انتخاب اشتباه دانشگاه و ..)
  • درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟(مطالعه این مقاله)
  • و ...؟؟؟

در این مقالع سعی بر این داریم به تمامی سوالات متقاظیان انتقالی با کارنامه سبز کنکور ، نگرانی از محرومیت کنکور 99 و انصراف از دانشگاه را دارند پاسخ دهیم.

رفع محرومیت کنکور 98 _ 99

رفع محرومیت از کنکور 99 یکی از مهمترین سوالات متقاظیان کنکور 98 بوده است که با مشاوران ما در تماس بوده اند، تمامی دانش آموزانی که درخواست رفع محرومیت از کنکور 99 را داشته اند یا از طریق کافی نت انجام داده اند، و یا فک کرده اند در آن رشته قبول نخواهند شد و یا کد رشته را اشتباهی وارد کرده اند که سازمان سنجش از سال گذشته سیستم ارسال درخواست را جهت رسیدگی به این موارد قرار داده است که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟

رفع محرومیت از کنکور 99 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و قسمت ارسال درخواست می باشد که داوطلبان می توانند درخواست لغو محرومیت از کنکور سراسری 99، اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی، تغییر دوره آموزشی، ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد 98 و ... را ثبت نمایند و منتظر شوند تا توسط کارشناسان پاسخ داده شود توصیه مهم:

به تمامی داوطلبان توصیه می شود برای ارسال درخواست و پیگیری مشکلات انتخاب رشته، مجوز شرکت در کنکور سال بعد، برسی انتخاب رشته اشتباه، پرکردن فرم تغییر رشته و بررسی اولویت بعدی و .. حتما از طریق کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)

بر اساس اطلاعیه دیوان عدالت اداری سازمان سنجش، داوطلبانی که از سال 64 به بعد دو بار در دوره روزانه مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند، این در حالی بود که سال گذشته افرادی که دوبار در کنکور روزانه شرکت کرده بودند دیگر نمی توانستند در کنکور سال بعد شرکت نمایند.

داوطلبان کنکور 98 که می خواهند درخواست لغو محرومیت از کنکور سال بعد ارسال نمایند، و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز را بلد نیستند و می خواهند در مراحل ثبت نام و سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 و ... مشاوره تخصصی تلفنی بگیرند می توانند با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

محرومیت از کنکور طی سالهای اخیر باعث شده است که داوطلبان و متقاضیان زیادی از پذیرش در حالت روزانه و بدون پرداخت هزینه بازبمانند. در کنکور سال 96-97 تعداد زیادی از دوستان با انتخاب رشته خود و قبولی در رشته غیر معمول از دیدگاه دانشجویان باعث شد گزینه ایی تحت عنوان اعتراض به نتایج و رفع محرومیت کنکور را به سامانه اضافه کرده تا داوطلبان بتوانند اشتباه خود را جبران کرده و از کنکور سل بعد محروم نشوند.

با توجه به اینکه درخواست تعداد زیادی را در سیستم سنجش برای لغو محرومیت ثبت کردیم و خوشبختانه نسبت به اعتراض داده شده و برای لغو محرومیت کنکور پیگیری های لازم انجام شد و داوطلبان کنکور سال 97 را بدون هیچ گونه مشکلی داده و به حالت دوره روزانه مبنی بر دریافت پیامک از سازمان سنجش که می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ایی در کنکور سال 98 و رفع محرومیت کنکور ۹۸شرکت نمایید.

[caption id="attachment_8556" align="aligncenter" width="300"]رفع محرومیت کنکور 98 رفع محرومیت کنکور 98[/caption]

راههای رفع محرومیت کنکور 98

برای رفع محرومیت کنکور 98 چه باید کرد؟ این سوالی است که داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 که کنکور سال 97 را داده و پذیرفته شده دوره روزانه قرار گرفت برای ثبت نام در دانشگاه اقدامی نکره اند.

تنها راه حل برای رفع محرومیت کنکور 98 را از مشاوران درخت دانش بخواهید تا در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه این درخواست رفع محرومیت کنکور 98 را برای شما داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 تنظیم نمایند.

برای رفع محرومیت کنکور 97 تعداد زیادی از دوستان درخواست های لغو محرومیت کنکور را اشتباهی داده و درخواست لغو محرومیت آنها رد و مورد پذیرش قرار نگرفت.

درخواست لغو محرومیت کنکور 98 را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

عوامل محرومیت کنکور 98

پذیرش در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و عدم مراجعه برای ثبت نام حضوری

تقلبی در جلسه امتحان کنور 98 و مشاهده شدن توسط مدیران و کارشناس کنکور 99

اشتباهی وارد کردن کدهای انتخاب رشته کنکور 98-99

و ...

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل افرادی که نتوانند در زمان ارسال درخواست دلایل قانع کننده بیان نمایند و همچنین دلایلی که نشان دهد انتخاب رشته داوطلب اشتباه نبوده است محرومیت کنکور سراسری 99 شامل این افراد نخواهد شد.

زمانی که محرومیت کنکور 98 شامل افراد نشود زمان اعلام نتایج رفع محرومیت کنکور 98 در نتایج داوطلب مخص می شود که داوطلب در انتخاب رشته دوره روزانه سال بعد 98 محروم خواهد شد.

"ثبت درخواست رفع محرومیت کنکور 99 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)

در کنکور سراسری سالهای پیش عنوانی تحت محرومیت از شرکت در کنکور سال بعد وجود داشت. محرومیت در کنکور سراسری و در دوره های روزانه  به این صورت است که داوطلبی انتخاب رشته خود را انجام دهد و در دوره روزانه پذیرش شود برای سال بعد محروم خواهد شد، اما برای کنکور سراسری 98 این محدودیت برداشته شده است. شما اگر جزء داوطلبانی هستید که در کنکور 97 در دانشگاه های دولتی و روزانه پذیرش شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا تا نیمه اول مهر ماه فرصت دارید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنچش آموزش کشور محرومیت خود را از کنکور98رفع نمایید..

برای رفع این محرومیت( رفع محرومیت کنکور 98 ) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان پس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل تنظیم درخواست و ثبت درخواست لغو محرومیت کنکور 98 همراه شما عزیزان خواهد بود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع لغو محرومیت کنکور 98، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته 98، مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت کنکور 97، می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت  اطلاعات بیشتر در زمینه های برنامه ریزی های درسی برای کنکور 98،  انتقالی با کارنامه سبز، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، می توانید با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: راههای رفع محرومیت کنکور 98، عوامل محرومیت کنکور 98، محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟، شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)، مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

خبر فوری(6 شهریور 98): لیست جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران منتشر شدند و مهلت ثبت نام وانتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تا امروز 6 شهریور می باشد و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.(مطالعه کامل مقاله)

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

اطلاعیه درخت دانش: اصلاحیه سری سوم رشته های دانشگاه های آزاد تهران مهر ماه 98 و شهرستانها منتشر شد رشته نوازندگی و بازیگری، مهندسی نفت و .. در واحد های مختلف ارائه شده اند، که در انتهای مقاله نیز قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید و داوطلبانی که این ترم معدل پایین دارند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در نیمه دوم شهریور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

اصلاحیه جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور

امروز 6 شهریور ماه 98 بر اساس اطلاع رسانی سایت آزمون آخرین روز ثبت نام می باشد که از 13 مرداد ماه 98 تا 30 مرداد سه سری اصلاحیه برای رشته های بدون کنکور منتشر شده است که بسیاری از داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند اطلاعی از رشته های بدون کنکور جدید ندارند که ما در این جا لیست رشته های جدید را که به لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسری کشور اضافه شدند آورده ایم.

مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و لیست رشته های جدید ارائه شده مهر ماه 98

توصیه می شود: برای اطلاعات کامل و لیست کامل دانشگاه ها و رشته ها و انجام تمامی مراحل نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و توضیح شرایط هر کدام از رشته ها (حداقل معدل لازم) با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از رشته های جدید کلیک نمایید:

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری اول

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری دوم

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری سوم

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید



:: برچسب‌ها: لیست جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، اصلاحیه جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور، مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan
  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (3-3-6) (نظری، فنی و حرفهای و کاردانش)
  • داشتن دیپلم سه ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفهای وکاردانش)
  • داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس جدول شماره (6) در ادامه مقاله
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
  • داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی

 

هزینه خرید کارت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مبلغ 27500 تومان می باشد که داوطلبان باید قبل از ثبت نام اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایند.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

داوطلبان می توانند برای دریافت و دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی که شامل:

 

  • لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 مقطع کاردانی
  • شرایط ورود به رشته ها
  • امکانات دانشگاه ها
  • کد رشته محل
  • فیلد انتخاب رشته
  • و ...

 

می باشد به سایت انتخاب رشته سنجش و آموزش کشور در قسمت علمی کاربردی مراجعه نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند، توصیه می شود که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور خود را در هر کدام از دانشگاه ها به ویژه علمی کاربردی به مشاوران ما بسپارید:

 

دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98

 

رشته های بدون کنکور یا براساس سوابق تحصیلی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای سال 98 شامل 4 شاخه :

 

رشته های کاردانی گروه صنعت

 

رشته های که در بالا مشاهده می نمایید تعدادی از رشته های گروه صنعت می باشند.

 

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه کشاورزی شامل:

 

 

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه مدیریت خدمات اجتماعی

 

 

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه فرهنگ و هنر را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

 

 

که شما داوطبان و متقاضیان عزیز می توانید رشته های این مجموعه ها را به تفکیک در زیر مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعت بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طری قشماره تماس  9099072943 در ارتباط باشید.

 

هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 220.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

 

شهریه های دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

شهریه برای رشته های دوره کاردانی علمی کاربردی شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر می باشد که در زیر می توانید به تفکیک زیرگروه شهریه و هزینه ها را برای هر ترم تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نمایید.

 

 


 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

چه افرادی می توانند کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند؟

 

داوطلبان و دیپلمه های رشته های نظری، دیپلمه های رشته های فنی حرفه ای، دیپلمه های رشته های کارودانش و زیرگروه های هنر و زبان که فارغ التحصیل شده اند و مدرک فارغ التحصیلی آنها در دسترس می باشد می توانند کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند.

 

نکته قابل توجه نسبت به مدرک مورد نیاز برای ثبت نام علمی کاربردی

 

افرادی که پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی یکی از رشته ها را ندارند می توانند در این دوره ثبت نام خود را به انجام برسانند.

 

ثبت نام علمی کاربردی مهرماه 98

 

در این مقاله سعی بر این داریم که زمان و شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را به طور مفید توضیح داده و در صورت انجام ثبت نام و یا هرگونه سوال و یا ابهامی می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

 



:: برچسب‌ها: هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98، شهریه های دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، چه افرادی می توانند کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند؟، نکته قابل توجه نسبت به مدرک مورد نیاز برای ثبت نام علمی کاربردی، ثبت نام علمی کاربردی مهرماه 98، ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی آرومیه 98-99

  • مهندسی پزشکی بدون کنکور ارومیه (جدید و پرطرفدار)
  • روانشناسی (کارشناسی پیوسته)
  • حقوق (جدید)
  • اقتصاد
  • مدیریت بازرگانی بدون کنکور
  • میکروبیولوژی بدون کنکور ارومیه
  • زیست شناسی سلول مولکولی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21209 مدیریت بیمه
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزار
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  •  و...

برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استان ارومیه و سایر شهرستانها، اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 و شهرستان ها،رشته های بدون کنکور آزاد تبریز با چه معدلی چه رشته ای؟ معرفی رشته ها و بازار کار آنها !!! و … می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی واحد مهاباد با کد 166

  • روانشناسی
  • حقوق
  • مشاوره
  • شیمی کاربردی
  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 21610 آموزش راهنمایی و مشاوره
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- مدیریت آی سی تی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50197 مدیریت تلفیقی آفات
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50489 جنگلداری جامع(اگروفارستری)
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

واحد میاندوآب با کد 249

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- سیستمهای تحت شبکه
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50333 مهندسی تولیدات گیاهی – باغبانی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی نقده با کد 246

  • 20315 مترجمی زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60205 مهندسی شهرسازی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • واحد پیرانشهر با کد 582(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی سردشت با کد 531

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60 206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • واحد بوکان با واحد 379
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد خوی با کد 137(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 4101341013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز قره ضیاالدین با کد 551(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21211 مدیریت صنعتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40146 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- انتقال
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری

واحد سلماس با کد 264(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد شاهین دژ با کد 336

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی) – سیستمهای تحت شبکه
  • 40530 مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40681 مهندسی تکنولوژی مراقبت و نگهداری مکانیک نیروگاه
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد ماکو با کد 241(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد چالدران با کد 511

  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

برای معرفی تمامی دانشگاه های سراسری و دانشگاه های آزاد کشور می توانید در قسمت جستجوی سایت درخت دانش، سایت دانشگاه آزاد مورد نظر خود را بیابید. مشاورین انتخاب رشته درخت دانش شبانه روز در خدمت شما دوستان عزیز خواهند بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی آرومیه 98-99، میکروبیولوژی بدون کنکور ارومیه، مهندسی پزشکی بدون کنکور ارومیه، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استان ارومیه، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی، سایت دانشگاه آزاد، انتخاب رشته درخت دانش، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه، مدیریت بازرگانی، ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 98

لیست رشته های تجربی 98 به دو دسته تقسیم می شوند اول رشته های تجربی با آزمون که شامل رشته های پزشکی و پیراپزشکی خواهد بود که حداقل رتبه مورد نیاز ورود به آنها تا 30 هزار می باشد که با خوشبینانه ترین حالت در رشته ای تجربی با رتبه مورد نیاز قبول شد اما:

گروه دوم رشته های بدون کنکور تجربی می باشند که امسال برخلاف سال های گذشته رشته های جدید مانند دامپزشکی بدون کنکور ، زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور ، مهندسی پزشکی بدون کنکور و ... می باشد که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط ورود به هرکدام از رشته ها و انتخاب رشته تخصصی کنکور تجربی و بدون آزمون بر اساس معدل با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

با چه رتبه ای چه رشته ای در گروه تجربی قبول خواهیم شد؟

برای پاسخ به این سوال مهم که با چه رتبه ای چه رشته ای قبول میشم فاکتورهای مهمی تاثیر گذار هستند که به همه ی آنها می پردازیم.

امسال نحوه پذیرش داوطلبین و همچنین لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 98 با سال های گذشته متفاوت است به نحوی که سهمیه مناطق(ناحیه،قطبی، رتبه کشوری) و رتبه منطقه زیرگروه می تواند نقش اساسی را در انتخاب رشته کنکور ایفا کند.

ظرفیت پذیرش رشته ها هر سال متفاوت است و سازمان سنجش هر سال ظرفیت رشته های خود را برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، تعهدی و .. مشخص میکند، برای اطلاع از ظرفیت های امسال 1398 در مقایسه با سال 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و ظرفیت رشته ها را با هم مقایسه نمایید:

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی 98

امسال برای سال 98، تعداد 50 رشته از گروه علوم انسانی وارد گروه علوم تجربی شده است، بدین معنی که مثل رشته های شناور می شود در دفترچه کنکور علوم تجربی کنکور این رشته را انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری درج نماییم.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، چون اولین بار است که این رشته وارد لیست رشته های کنکور سراسری 98 شده است هیچ نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز اطلاعات این رشته را ندارد، ولی مشاوران ما با توجه به اظلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کرده اند میتوان رتبه های زیر 25 هزار کنکور تجربی شانس خود را برای قبولی در رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، رشته روانشناسی بدون کنکور آزاد امتحان کنند.

ثبت نام بدون کنکور رشته های تجربی با معدل مورد نیاز

امروز سه شنبه با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 بسیاری از داوطلبان با مشاهده کارنامه نتایج خود و فشردگی در امر انتخاب رشته کنکور تجربی 98 رشته های پرطرفدار دنبال رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گروه علوم تجربی هستند که باید گفت امسال 85 % رشته ها را بدون آزمون در دانشگاه آزاد پذیرش داریم.

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 و مشاوره با جه رتبه ای چه رشته ای، اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 98 و زمان و شرایط و نحوه ثبت نام می توانید به راحتی با شماره گیری 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل نمایید.

توجه: جهت رزرو وقت مشاوره حضوری انتخاب رشته بدون کنکور 98 و کنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره تلگرام 09332366301 پی ام ارسال کرده و وقت رزرو نمایید.

رشته های بدون کنکور تجربی داخل و خارج از کشور

برای اطلاع از نحوه و شرایط و رشته های جدید بدون کنکور نیم سال دوم 98-99، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بهمن ماه 97، رشته های پزشکی بدون کنکور و آزمون ورودی و حتی مدرک زبان بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

پزشکی بدون کنکور روسیه

امسال با بالا و پایین شدن رتبه های کشوری و اختلاف در رتبه های سهمیه شاهد این موضوع هستین که انتخاب رشته ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، دلیل این اختلاف رتبه ها وجود سهمیه های 5 درصو و 25 درصد بود.

[caption id="attachment_8117" align="aligncenter" width="300"]لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز[/caption]

ش



:: برچسب‌ها: لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 98، دامپزشکی بدون کنکور، زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور، مهندسی پزشکی بدون کنکور، با چه رتبه ای چه رشته ای در گروه تجربی قبول خواهیم شد؟، رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی 98، رشته روانشناسی بدون کنکور آزاد، رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، رشته های بدون کنکور تجربی داخل و خارج از کشور، پزشکی بدون کنکور روسیه، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم، ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

رتبه های برتر نفرات کنکور زبان 98

نام نام خانوادگی رتبه شهر
صالح شاملو احمدی 1 تهران
امیرشایان چادگانی پور 2 اصفهان
شهریار رحائی فیروزآبادی 3 تهران
پریناز باستانی 4 تهران
کسری محمدی 5 تهران

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور که فردا چهارشنبه در سایت درخت دانش اعلام خواهد شد می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور هنر 98

نتایج اولیه کنکور هنر 98

رتبه های نفرات برتر کنکور هنر سال 98

نام نام خانوادگی رتبه شهر
ساراسادات کریمی 1 تهران
صبا محمدی مفرح 2 تهران
پریا سینائیان 3 تهران
مرجان حاتمی ورزنه 4 تهران
پارسا مشهدی پارسا 5 تهران


:: برچسب‌ها: رتبه های برتر نفرات کنکور زبان و هنر 98، انتخاب رشته کنکور هنر 98، نتایج اولیه کنکور هنر 98، رتبه های نفرات برتر کنکور هنر سال 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()