نوشته شده توسط : navjavan

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیلی می باشد و می تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی رایگان می تواند بر اساس فاکتور های جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی داشته ایم، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزار های انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار ندهیم و بتوانید از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک بگیریم و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه های با ظرفیت بالا، رشته های پزشکی بدون کنکور و .. با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده اند نا امید شده و اینطور فکر می کنند که باید یک سال دیگر منتظر بشن و سخت درس بخونن تا در رشته مورد علاقشون قبول بشند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول بشند این است که:

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 85% درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته ها را بدون کنکور داریم و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد که برای مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور آزاد توصیه می کنم بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

پزشکی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

در انتخاب رشته نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم که در مقاله نکاتی درباره انتخاب رشته ذکر نموده ایم دوستان می توانند برای یه انتخاب رشته هوشمندانه بر روی نکاتی درباره انتخاب رشته کلیک نمایند.

نکته مهم:

 

توجه به سهمیه در کنکور 98 و انتخاب رشته 98 ضروری می باشد در صورت امکان سهمیه ها(سهمیه 5درصد یا سهمیه منطقه) را به خوبی درج نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

تحلیل کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 شامل درصد های اکتسابی داوطلب در هر درس، رتبه کشوری، تراز نمره در زیر گروه ها،رتبه در سهمیه، تاثیر مثبت سوابق، رتبه منطقه، رتبه آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری، تراز قبولی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اطلاعات ثبت نامی داوطلب می باشد که همانند عکس زیر نمونه کارنامه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار داده ایم.

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

زمان و تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98 دهه دوم مرداد ماه می باشد، سال گذشته دهم مرداد ماه اعلام شده است از این رو امسال بر اساس اطلاع رسانی سایت sanjesh.org با تاخیر نسبت به پارسال در دهه دوم مرداد ماه سال نتایج کنکور سراسری 98 اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان سایت انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که سایت اعلام نتایج کدام است و چگونه وارد سایت اعلام نتیجه کنکور شویم و در مرحله اول کارنامه و رتبه خود را مشاهده کنیم؟

در پاسخ تنها سایت اعلام نتایج کارنامه کنکور سراسری 98 سایت sanjesh.org می باشد که با ورود به آن و کلیک بر روی قسمت سراسری و مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری می توانید با استفاده از روش های زیر نتایج اولیه کنکور خود را مشاهده نمایید.

اقدامات لازم قبل از دریافت نتایج کنکور سراسری 98

داوطلبان و متقاظیان کنکور سراسری 98 باید بدانند در مرحله اول خونسردی خود را حفظ کنید، رتبه ها هر سال با میانگین سختی محاسبه شده و ظرفیت دانشگاهها افزایش یافته و در بدترین حالت و رتبه کارنامه کنکور 98 می توان یا با بهترین نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و یا در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصیه می شود: برای مشاهده نتایج کنکور نهایی و کارنامه کنکور 98 خود، تحلیل کارنامه نتایج کنکور سراسری 1398، انتخاب رشته تخصصی رایگان و حضوری تمامی رشته ها، حداقل رتبه قبولی تمامی رشته ها، مشاوره رشته های بدون کنکور و معرفی آنها و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری ۹۸ به سه روس می باشد و بعد از ورود به سایت اعلام نتایج کنکور 98 که در بالا توضیح دادیم شما می توانید به 3 روش زیر نتایج خود را مشاهده نمایید:

  1. شماره داوطلبی * شماره شناسنامه * تاریخ تولد * کد امنیتی
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سریال * کد امنیتی
  3. شماره سریال * کد رهگیری * شماره شناسنامه * کد امنیتی

برای مشاهده اعلام نتایج کنکور 98 سراسری حداقل شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری 98 لازم می باشد که بتوان نتایج خود را مشاهده نمود در زیر برای داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را گم کرده اند زمان ثبت نام و برگزاری کنکور توصیه می شود ادامه مقاله را مطالعه نمایند.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98 کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تحلیل کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چگونه است؟، نتایج کنکور سراسری 98، تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 ، sanjesh , org، اقدامات لازم قبل از دریافت نتایج کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه 98

 

ان دسته از داوطلیانی که رشته های دارای شرایط خاص (مصاحبه) و همچنین رشته های دارای بورسیه را انتخاب کرده اند مانند دانشگاه شاهد تهران نتایج آنها زود تر اعلام شده و باید برای تاریخ و زمان مصاحیه با دانشگاه و مکان مورد نظر در سایت سنجش مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص و بورسه کنکور ارشد 98

 

زمان اعلام نتایج رشته های بورسیه ارشد 98، 31 تیر ماه 98 می باشد که برای اطلاع از نحوه مصاحبه، مشاهده نتایج و رشته های دارای مصاحبه می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98

 

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98 سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت و قسمت کارشناسی ارشد نتایج خود را مشاهده کنند.

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98

اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 98 شامل جدول های درسی داوطلب، رتبه داوطلب در سهمیه و آخرین رتبه قبولی و همچنین تراز داوطلب می باشد که با این کارنامه نتایج اولیه ارشد 98 می توانیم انتخاب رشته کارشناسی ارشد و همچنین کارشناسی ارشد بدون کنکور انجام دهیم.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دریافت کارنامه کنکور 17 تیر ماه 98 می باشد، که توصیه می شود برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج رشته های شرایط خاس و بورسه و همچنین نتایج انتخاب رشته نهایی تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از نتایج کنکور سراسری 98 کلیک کنید.

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد ناپیوسته 98

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد که برای اطلاع از زمان دقیق و مشاهده نتایج می توانید عضو کانال اینستاگرام درخت دانش شوید لینک در انتهای مقاله قرار داده شده است.

مشاوره مشاهده نتایج کنکور ارشد 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل اعلام نتایج ارشد 98 در کنار شما خواهد بود و پاسخگوی 24 ساعته تمامی سوالات و ابهامات می باشد راههای ارتباط با مشاوران مجرب ارشد درخت دانش:

شماره تماس : 9099072943



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه 98، زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص و بورسه کنکور ارشد 98، اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98، sanjesh , org، اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98، کارشناسی ارشد بدون کنکور، اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد ناپیوسته 98، مشاوره مشاهده نتایج کنکور ارشد 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

راهنماي تصويري نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري 98

در گام سوم بسياري از داوطلبان از مشاوران ما سوال مي پرسند كه چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبي و يا پرونده نتايج كنكور خود را دريافت كنيم ؟ و اگر شماره داوطلبي و يا پرونده را گم كرده باشيم چگونه و چه راهي براي مشاهده كارنامه كنكور سراسري ۹۸ مي باشد؟ ما در اينجا هر دو حالت را بررسي مي كنيم.

دريافت كارنامه نتايج كنكور سراسري 98 با استفاده از شماره داوطلبي و شماره پرونده

براي مشاهده نتايج كنكور 98 خود با در دست داشتن شماره داوطلبي - شماره پرونده - كد رهگيري - ش شناسنامه - تاريخ تولد مي توانيم به سه روش نتايج كنكور سراسري ۹۸ خود را مشاهده كنيم كه به ترتيب شامل:

روش اول نحوه مشاهده نتيجه كنكور 98 با استفاده از شماره داوطلبي و شناسنامه (راحترين روش)

روش اول مشاهده نتايج كنكور سراسري 98روش اول مشاهده نتايج كنكور سراسري 98

روش دوم نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بر اساس شماره پرونده و كد رهگيري

روش دوم مشاهده نتايج كنكور سراسري 98روش دوم مشاهده نتايج كنكور سراسري 98

روش سوم نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بر اساس شماره سريال و شماره پرونده

روش سوم مشاهده نتايج كنكور سراسري 98روش سوم مشاهده نتايج كنكور سراسري 98

نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بدون شماره داوطلبي و شماره شناسنامه

براي آن دسته از داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را براي اعلام نتايج كنكور گم كرده اند و دسرسي ندارند مشاوران ما مي توانند در قسمت ارسال درخواست در سايت سازمان سنجش نسبت به بازيابي ش داوطلبي اقدام نمايند لطفا براي بازيابي اطلاعات نتايج كنكور سراسري ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: راهنماي تصويري نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري 98، دريافت كارنامه نتايج كنكور سراسري 98 با استفاده از شماره داوطلبي و شماره پرونده، مشاهده نتايج كنكور 98، نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بدون شماره داوطلبي و شماره شناسنامه، نتايج كنكور سراسري ۹۸، مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي

در صورتي كه داوطلبي شماره داوطلبي يا شماره پرونده خود را گم كرده باشند و يا نتواند نتايج كنكور ۹۸ خود را مشاهده نمايد بايد از طريق سيستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نمايد و منتظر بازيابي شماره داوطلبي جهت دريافت نتايج كنكور 98 خود باشد.

براي مشاهده و دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، ثبت درخواست بازيابي شماره داوطلبي يا شماره پرونده و اعتراض به نتايج كنكور سراسري ۹۸، انتقالي با كارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محروميت از كنكور سراسري ۹۸ مي توانيد از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نماييد.

"دريافت نتايج، ثبت نام اينترنتي دانشگاه، اعتراض، انتقالي، انتخاب واحد، مشاوره معدل هاي بالاي دانشگاهي، مشاوره درسي، پانسيون مطالعاتي ويژه دانشگاهي، انصراف و هزينه ها، گرفتن خوابگاه دانشجويي و غيره را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸

نتايج كنكور ۹۸ در نيمه دوم مرداد ماه اعلام ميشود و متقاضيان مي توانند با مراجعي به سايت سازمان سنجش نتايج خود را از سه طريق(ازطريق شماره داوطلبي،جستجو شماره پرونده و كد رهگيري ويا با وارد كردن اطلاعات فردي)مشاهده نمايند.

نكته قابل توجه مشاهده اطلاعات و نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸

در صورتي كه اطلاعات ثبت نام خود را گم كرده ايد و يا در دسترس نمي باشد مي توانيد از طريق لينك زير اطلاعات خود را بازيابي نماييد.

دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸

زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98

زمان انتخاب رشته سراسري درست بعد از اعلام نتايج كنور98 يعني در نيمه دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان ميتوانند رشته هاي دلخواه خود را انتخاب نمايند. همچنين اگر به هر نحوي اين فرصت را از دست داديد مي توانيد در تكميل ظرفيت كنكور در مهر ماه شركت نماييد.

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 98) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور ۹۸ و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۸ باشند.

براي ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته تخصصي كنكور ۹۸ درخت دانش ميتوانيد به راحتي با شماره گيري 9099072943 از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد و يا براي مشاوره و اطلاعات بيشتر در مورد دفترچه و انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي_رياضي و انساني بر روي لينك زير كليك نماييد:

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98

انتخاب رشته علوم تجربي ۹۸

در رشته تجربي كنكور سراسري 97 تعداد 637 هزار و 288 نفر شركت كرده اند كه بيشترين تعداد شركت كنندگان را به خود اختصاص داده است. تعدادي از مهمترين رشته هاي علوم تجربي در ادامه آورده شده.

دندانپزشكي،پزشكي،داروسازي، علوم آزمايشگاهي،مامايي،پرستاري،اتاق عمل، زيست شناسي، فيزيوتراپي، كارداني فوريت هاي پزشكي، مهندسي كشاورزي-علوم دامي و...

در لينك زير مي توانيد رشته هاي پزشكي وپيراپزشكي بدون كنكور ۹۸ را مشاهده نماييد.

انتخاب رشته رياضي ۹۸

در رشته رياضي كنكور سراسري 98 تعداد 164هزار و 437نفر شركت كرده اند.زير شاخه هاي رشته رياضي گستردگي بيشتري نسبت به هر رشته اي دارد. تعدادي ازمهم ترين رشته هاي شاخه رياضي در ادامه آورده شده است.

علوم كامپيوتر،مهندسي برق،مهندسي هوافضا،مهندسي صنايع،مهندسي عمران،مهندسي پزشكي،رياضيات و فيزيك محض،مهندسي مواد،مهندسي پليمرو...

انتخاب رشته علوم انساني ۹۸

در رشته انساني كنكور سراسري 97 تعداد 282هزار و 936 نفر شركت كرده اند كه تعداد بالايي است. رشته هاي علوم انساني اغلب به صورت مشترك بين رشته هاي رياضي و تجربي قرار دارد؛ در ادامه مهمترين آنها را نام مشاهده مي كنيد.

حقوق،معرف اسلامي،جامعه شناسي، روانشناسي،مديريت مالي،مديريت بازرگاني،فلسفه،مديريت،علوم اقتصادي،زبان و ادبيات فارسي و...

انتخاب رشته كنكور هنر ۹۸

تعداد داوطلبان رشته هنر كنكور سراسري 97، 12هزار و 249 نفر بوده است.

برخي رشته هاي داراي اهميت در زير آورده شده.

هنر هاي تجسمي، سينما،طراحي صنعتي، بازيگري-گارگرداني،طراحي لباس انيميشن، نقاشي، موسيقي،عروسك گرداني و...

انتخاب رشته كنكور زبان ۹۸

تعداد متقاضيان اين رشته در كنكور سراسري 97، 7هزار و 534 نفر بوده.

تعدادي از رشته هاي گروه زبان هاي خارجه در زير مي توانيد مشاهده نماييد.

آموزش زبان انگليسي، زبان چيني، زبان آلماني، روسي، فرانسه، ايتاليايي، زبان و ادبيات اسپانيايي و...

مشاوره تحصيلي نتايج كنكور درخت دانش

براي دريافت راهنمايي هاي بيشتر در باب موضوع شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور، مي توانيد از تجارب مشاورين درخت دانش با كمترين هزينه، بهره لازم را ببريد. براي ارتباط با مشاورين درخت دانش شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد را شماره گيري نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي، دريافت نتايج كنكور 98، دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، نتايج كنكور ۹۸، نكته قابل توجه مشاهده اطلاعات و نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸، دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸، زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، انتخاب رشته علوم تجربي ۹۸، انتخاب رشته رياضي ۹۸، انتخاب رشته علوم انساني ۹۸، انتخاب رشته كنكور هنر ۹۸، انتخاب رشته كنكور زبان ۹۸، مشاوره تحصيلي نتايج كنكور درخت دانش، شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 دانشگاه آزاد آغاز شد

امروز چهارشنبه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع كارشناسي ارشد 98 آغاز شد و داوطلبان مي توانند پس از خريد كارت اعتباري آزمون در سايت azmoon.org دانشكاه آزاد به مبلغ 53 هزار تومان تهيه نمايند و با استفاده از كد دسرسي انتخاب رشته مندرج در كارنامه كنكور ارشد 98 خود و مراجعه به سايت نسبت به انتخاب 100 كد رشته محل متناسب با مجموعه امتحاني انتخاب نمايند.

توصيه مي شود: براي انجام انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد 98 تخصصي خود، بر اسا رتبه و تراز دانشگاه آزاد، شانس قبولي را از طريق مشاوران مجرب درخت دانش بالا ببريد، كافيست براي ارتباط با مشاوران مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون كد و تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

دريافت دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون

براي دريافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 با آزمون مي توانيد ليست رشته ها و مجموعه هاي كد محل دانشگاه ها را از لينك زير مطالعه نماييد:

دريافت دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

انتخاب رشته كارشناسي ارشد سال 98

 

انتخاب رشته در آزمون و كنكور سراسري يكي از اصولي ترين و مهم ترين مراحل پذيرش در بزرگترين ماراتن هاي علمي مي باشد، در اينجا سعي بر اين داريم پاسخ سوالات بالا را  كه سوالات داوطلبان و متقاضيان انتخاب رشته كارشناسي ارشد مي باشند به طور مفيد پاسخ داده و داوطلبان براي انتخاب رشته خود مي توانند با مشاورين مجرب درخت دانش تماس حاصل بفرمايند.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 دانشگاه آزاد آغاز شد، سايت azmoon , org دانشكاه آزاد، مشاوره تحصيلي رايگان، دريافت دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون، دريافت دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته كارشناسي ارشد سال 98، دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99 از 25 تیر ماه به بعد در سایت اعلام نتایج مدارس شاهد منتشر خواهد شد که به تمامی دانش آموزان دوره متوسطه دوم توصیه می شود:

لینک مستقیم مشاهده نتایج در ادامه مقاله به رنگ قرمز نشان داده شده است و توصیه می شود که قبل از مشاهده حتما از مدارک لازم و همچنین نحوه دریافت و لیست ردیف ذخیره ها در سامانه سجا و .. مقاله را مطالعه نمایید و یا با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید و قبل از ورود به سایت حتما مراحل تصویری شاهده نتایج رو مطالعه نمایید.

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم 98-99

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مدارس شاهد به این صورت می باشد طبق عکس زیر گام اول وارد سایت اعلام نتایج مدارس شاهد شده و بر روی نوار سمت چپ ورود دانش آموزان کلیک مایید که در زیر آدرس آن را قرار داده ایم.

گام دوم با در دست داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه (6 رقم سمت راست) یعنی به عنوان مثال دانش آموزی با سریال شناسنامه: 35 ب 523941 تنها عدد شش رقمی سمت راست را باید در جدوا دوم وارد نماید طبق عکس زیر در صورت هر گونه مشکل در عدم مشاهده با مشخصات دانش آموز با مشاوران ما در تماس باشید.

[caاعلام نتایج مدارس شاهد 98-99ption id="attachment_17771" align="alignnone" width="300"] اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99[/caption] [caption id="attachment_17772" align="alignnone" width="300"]مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

سایت سجا تنها سایت رسمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتایج مدرسه شاهد می باشد به نشانی اینترنتی: www.saja.medu.ir

نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد بر چه اساسی و چگونه است؟

نتایج پیش ثبت نام در مدارس شاهد و اعلام نتیجه در تمامی مقاطع بر اساس امتیازات دانش آموز و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد یا عدم پذیرش به یکی از طریق زیر اعلام خواهد شد:

  1. قرار گرفتن در لیست اصلی مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در لیست ذخیره
  3. عدم پذیرش در مدرسه

قرا گرفتن در لیست اصلی مدرسه در اعلام نتایج شاهد 98

ثبت نام دانش آموزان طرح هدف یعنی دانش آموزان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران درم مدارس شاهد به معنی ثبت نام قطعی این دانش آموزان در مدرسه شاهد است و در لیست اصلی مدرسه قرار خواهند گرفت.

قرار گرفتن در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد 98

پس از دانش آموزان طرح هدف در مدارس شاهد دانش آموزان دارای امتیاز بالا در اولویت ثبت نام مدارس شاهد 98 هستند که این دانش آموزان در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد هستند تا بررسی مدارک این دانش آموزان که امتیاز مربوزه را در هنگام پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 وارد نموده اند.

عدم پذیرش در اعلام نتایج مدارس شاهد امسال 1398

ثبت نام مدارس شاهد بر اساس امتیازات دانش آموزان و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد بر همین اساس اگر مدرسه ظرفیت موجود خود را پر کرده باشد شانس پذیرش دانش آموزان بدون امتیاز و با امتیاز پایین خیلی کم خواهد شد.

]



:: برچسب‌ها: ، نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد بر چه اساسی و چگونه است؟، امتیازات دانش آموز و ظرفیت مدارس ، قرا گرفتن در لیست اصلی مدرسه در اعلام نتایج شاهد 98، قرار گرفتن در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد 98، عدم پذیرش در اعلام نتایج مدارس شاهد امسال 1398، لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

دريافت دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

امروز 17 تير ماه 98 دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 منتشر شد داوطلبان مي توانند براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه انتخاب رشته و اولويت بندي، شرايط و ليست رشته هاي كارشناسي ارشد، شرايط آزمون هاي عملي رشته موسيقي و حتي رشته هاي بدون كنكور كارشناسي ارشد 98 با مشاوران ما از طريق شماره 9099072943 (بدون كد و تلفن ثابت9 تماس حاصل نمايند و براي دانلود دفترچه ثبت نام بر روي لينك زير كليك نمايند:

دانلود دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

انتخاب رشته در آزمون و كنكور سراسري يكي از اصولي ترين و مهم ترين مراحل پذيرش در بزرگترين ماراتن هاي علمي مي باشد، در اينجا سعي بر اين داريم پاسخ سوالات بالا را  كه سوالات داوطلبان و متقاضيان انتخاب رشته كارشناسي ارشد مي باشند به طور مفيد پاسخ داده و داوطلبان براي انتخاب رشته خود مي توانند با مشاورين مجرب درخت دانش تماس حاصل بفرمايند.

آزمون كارشناسي ارشد بدليل جاري شدن سيل در فروردين ماه سال 98 در بعضي از مناطق كشور با تاخير اجرا و زمان برگزاري ازمون 23و24 خرداد ماه مي باشد. نكته جالب توجه اين است كه سالهاي پيش معمولا انتخاب رشته كارشناسي ارشد خرداد و تيرماه انجام مي شد كه متاسفانه امسال اين انتخاب رشته بر اساس برنامه ريزي معين نمي باشد و همچنين طبق اطلاعات سازمان سنجش احتمالا با تاخير يك ماهه نتايج اوليه منتشر و انتخاب رشته امكان پذير باشد.

داوطلبان و متقاضيان انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 مي توانند براي دريافت اطلاعات دقيق از طريق كانال تلگرام درخت دانش به روزترين خبرهاي آموزشي را نسبت به انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 دريافت نمايند.

زمان انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 سراسري با دانشگاه آزاد در دو تايم متفاوت انجام خواهد شد كه داوطلبان مي توانند براي براي دريافت دقيق اطلاعات بيشتر با مشاورين درخت دانش در ارتباط باشند.

سال تحصيلي 98 بدليل حوادث، اتفاقات اخير و نداشتن تمركز كافي براي داوطلبان و متقاضيان آزمون كارشناسي ارشد انتخاب رشته در خردادماه انجام نخواهد شد و معمولا زمان آزمون كارشناسي ارشد 98 را مي توانيد در زير مشاهده نماييد.



:: برچسب‌ها: همه چيز درباره كارشناسي ارشد بدون كنكور 98 !!، كارشناسي ارشد بدون كنكور 98، شرايط ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد، زمان ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد، مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور ، انتخاب رشته ارشد 98، ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور 98 چگونه است؟، ثبت نام ارشد فراگير پيام نور 98، ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، پرديس بين المللي ارس تبريز، مشاوره تحصيلي درخت دانش، www , azmoon , orgT كارشناسي ارشد بدون كنكور ناپيوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون، فارغ التحصيل ممتاز كيست؟، اولويت پذيرش دانشجو در كارشناسي ارشد بدون كنكور، ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

همه چيز درباره كارشناسي ارشد بدون كنكور 98 !!

  • ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور 98 چگونه است؟(مطالعه مقاله)
  • شرايط ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد؟(استعداد درخشان - فراگير - فراخوان)
  • زمان ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد؟ ( مطالعه مقاله)
  • مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور ؟ مشاوره تحصيلي درخت دانش)

در اين مقاله سعي داريم به تمامي سوالات داوطلبان متقاضي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد به صورت بدون كنكور و معدل و همچنين انتخاب رشته ارشد 98 توضيح دهيم لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه نماييد.

ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد در سال 1398 داريم:

  1. ثبت نام كارشناسي ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
  2. ثبت نام ارشد فراگير پيام نور 98
  3. ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه هاي ممتاز هر دانشگاه

توصيه مي شود براي اطلاعات بيشتر در زمينه ي رشته هاي بدون كنكور كارشناسي ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرايط لازم، معدل لازم براي قبولي در دانشگاه هاي سطح بالا و انجام تمامي مراحل ثبت نام و ... مي توانيد با مشاوران مجرب ارشد درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون كد و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامي جهت پذيرش دانشجو دوره هاي تحصيلات تكميلي كارشناسي ارشد آزاد بدون كنكور بر اساس استعداد درخشان (شرايط جديد اعلام شد) در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي در مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو مي نمايد.

ثبت نام داوطلبان و متقاضيان بدون كنكور كارشناسي ارشد براي نيمسال دوم آغاز شده است كه در حال حاضر پرديس بين المللي ارس تبريز، دانشگاه بوعلي دانشگاه خوراسگان، دانشگاه تهران و ..... انجام مي پذيريد داوطلبان مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

كارشناسي ارشد بدون كنكور ناپيوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

اين بند شامل فارغ التحصيلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداكثر 100 رشته محل از يك مجموعه از جدول شماره يك دفترچه راهنما هستند. اين داوطلبان  با پرداخت 460000 ريال ثبت نام اينترنتي خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان بايد حتما فارغ التحصيل مقطع كارشناسي بوده و رشته انتخابي متجانس و همنام با رشته فارغ التحصيل دوره كارشناسي خود را در مجموعه انتخاب نمايد.

اولويت پذيرش دانشجو در كارشناسي ارشد بدون كنكور

اولويت پذيرش دانشجو در بدون كنكور دانشگاه ازاد مقطع كارشناسي ارشد در رشته محل دانشگاهي فراغت از تحصيل مقطع كارشناسي اوست. چنانچه به هر دليلي مانند محدوديت ظرفيت پذيرش يا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولويت پذيرش 100 كد رشته محل انتخابي خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجويي دربدون آزمون اين دانشگاه امكان پذير نيست.

فارغ التحصيل ممتاز كيست؟

  • فارغ التحصيل رتبه اول هر سال تحصيلي محل دانشگاهي، فردي است كه در رشته تحصيلي مربوطه داراي بالاترين معدل كل در بين فارغ التحصيلان آن سال تحصيلي باشد.

2- دانشجويان رشته يا گرايش را كه حداكثر تا پايان تير هر سال فارغ التحصيل شده و مشمول شرايط باشد، با هم مقايسه و فردي كه بالاترين ميانگين كل را كسب كرده باشد به عنوان رتبه اول آن رشته شناسايي مي كنند.

*-اين فارغ التحصيلان بايد از طريق آزمون سراسري وارد شده باشند و حداكثر مدت تحصيل آنها 4 سال در كارشناسي پيوسته و 2 سال در كارشناسي ناپيوسته فارغ التحصيل شده باشند.

*- ضمنا اين دانشجويان نبايد مشروطي داشته و يا دروس معادلسازي داشته باشند.

*- در شرايط مساوي بين چند نفر، فردي كه مدت تحصيل او حداقل يك نيمسال كوتاه تر باشد، به عنوان رتبه اول رشته معرفي مي شود.

*- واجدين شرايط از امتياز ممتازين بر اساس %10ظرفيت هر رشته و و حد نصاب قبولي %90 نمره آخرين فرد قبولي عادي آن شهر/رشته بررسي و نتايج آنها اعلام مي شود.

دانشگاه آزاد اسلامي بايد تا 15/11/97 فرمهاي متقاضيان واجد شرايط را به مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد ارسال نمايد.

سهميه رزمندگان و ايثارگران

25  درصد ظرفيت هر كد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فزندان آنها و جانبازان 25%  و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد.

5 درصد ظرفيت هر كد رشته محل به جانبازان زير 25 درصد و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان رزمندگام با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص مي يابد.

در صورتي كه سهميه 25% ايثارگران تكميل نشود، جاي خالي آن ابتدا به مشمولين 5% و سپس به سهميه آزاد اختصاص مي يابد.

بر اين اساس 70% نمره آخرين نفر پذيرفته شده در گزينش آزاد هر كد رشته محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرين فرد پذيرفته شده و گزينش آزاد در هر كد رشته محل مي باشد.

طبق مصوبه چهارمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصيلات تكميلي مورخ 1811/95 آن دسته از داوطلبان كه با استفاده از سهميه رزمندگان و ايثارگران يك بار در دوره روزانه آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته پذيرفته شده باشند، حق استفاده مجدد از سهميه ايثارگران و رزمندگان در آزمونهاي سالهاي بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.

وضعيت نظام وظيفه

داوطلبان مرد لازم است در صورت قبولي در بدون آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد يكي از شرايط زير را داشته باشند:

1-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ

2-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ (ﮐﻔﺎﻟﺖ ـ ﭘﺰﺷﮑﯽ ـ ﻣﻮارد ﺧﺎص و اﯾﺜﺎرﮔﺮان)

3- ﻣﺸﻤﻮﻻن داراي ﺑﺮگ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ( ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﮐﻔﺎﻟﺖ و  ..) در ﻣﺪت اﻋﺘﺒﺎر آن ﻣﺸﺮوط ﺑﺮ آن ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺳﺎل از اﺗﻤﺎم ﺗﺤﺼﯿﻞ آﻧﺎن در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺳﭙﺮي ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

4-    متولدين نيمه اول 1347 و قبل از آن، به شرط اين كه تغيير سن نداده باشند همچنين فارغ التحصيلان دوره كارشناسي پيوسته و كارشناسي ناپيوسته متولد سال 1354، مشروط بر اين كه در زمان قبولي در دانشگاه كارت معافيت دائم خود را ارائه نمايند.

5-- ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻗـﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺑﻮﻃـﻪ و اراﺋـﻪ ﮔـﻮاهي اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﻘﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ. (كارشناسي ارشد بدون كنكور)

6- ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﺎﻏﻞ رﺳﻤﯽ ﻧﯿﺮوﻫﺎي ﻧﻈﺎﻣﯽ و اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺑﺎ اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ وﻇﯿﻔﻪ و از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻻزم اﺳﺖ از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮔﺮدﻧﺪ).

دانشجويان سال اخر مقطع كارشناسي

7-  دانشجويان سال آخر مقطع كارشناسي كه تا تاريخ 31/6/97  در ﺳﻨﻮات ﻣﺠﺎز ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻓﺎرغ التحصيل مي شوند.

8-  ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﮐﻪ در ﺳﻨﻮات ﻣﺠﺎز دوره را ﺑﻪ اﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﺪه و ﺑـﯿﺶ از ﯾـﮏ ﺳـﺎل از ﻓﺮاﻏـﺖ ازﺗﺤﺼﯿﻞ آﻧﺎن در دوره ﻫﺎي ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﺬﮐﻮر ﺑﻪ اﺗﻤﺎم ﻧﺮﺳﯿﺪه و وارد ﻏﯿﺒﺖ ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﻨﺪ. (كارشناسي ارشد بدون كنكور)

9- ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﻫﺎي ﻓﻮق اﻟﺬﮐﺮ ﮐﻪ ﻓﺮﺟﻪ ﯾﮏ ﺳﺎﻟﻪ آﻧﺎن (ﺑﻌﺪ از ﻓﺮاﻏﺖ از ﺗﺤﺼﯿﻞ ) ﻗﺒﻞ از اﻋﻼم اﺳﺎﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺑﻪ اﺗﻤﺎم ﻣﯽ رﺳـﺪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮد را ﺑﻪ دواﯾﺮ وﻇﯿﻔﻪ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﻤﻮده و ﺑﺮگ اﻋﺰام ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ و در ﻣﻮﻋﺪ ﻣﻘـﺮر ﺑـﻪ ﺧـﺪﻣﺖ اﻋﺰام ﺷﻮﻧﺪ در اﯾﻦ ﺻﻮرت ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﺿﻮاﺑﻂ از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ.

ﺗﺄﮐﯿﺪ ﻣﯽ ﮔﺮدد اﻓﺮادي ﮐﻪ ﺗﺎرﯾﺦ اﻋﺰام آﻧﺎن ﻗﺒﻞ از اﻋﻼم اﺳﺎﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺑﺎﺷﺪ ﻻزم اﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ اﻋﺰام ﮔﺮدﻧﺪ و در ﺻﻮرت ﭘﺬﯾﺮش و ﻗﺒﻮﻟﯽ در داﻧﺸﮕﺎه ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻣﻘـﺮرات از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ. (كارشناسي ارشد بدون كنكور)

شرايط ثبت نام طلاب علوم ديني

ﻃﻼب ﻋﻠﻮم دﯾﻨﯽ داراي ﻣﺪرك ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ و داراي ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺣﻮزه ﺑﻪ ﺷﺮﻃﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺣﻮزه ﻫﺎي ﻋﻠﻤﯿـﻪ ﯾـﺎ ﻣﺮﮐـﺰ ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ ﺣﻮزه ﻋﻠﻤﯿﻪ ﺧﺮاﺳﺎن ﯾﺎ اﺻﻔﻬﺎن ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻃﻠﺒﻪ ﻗﺎدر اﺳﺖ ﺿﻤﻦ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﺣﻮزه ﺑﻪ ﻣﻮازات آن در داﻧﺸﮕﺎه ﻧﯿﺰ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻧﻤﺎﯾﺪ و ﺑﺎ  اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ وي در داﻧﺸﮕﺎه ﺑﻼﻣﺎﻧﻊ اﺳﺖ.

ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﺣﻮزه ﻋﻠﻤﯿﻪ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻃﻠﺒﻪ را ﺧﺎﺗﻤﻪ ، ﻫﻤﺎن ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺣﻮزه ﯾﺎﻓﺘﻪ اﻋﻼم ﮐﻨﺪ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻣﺸﻤﻮل در داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻨﻮط ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﻣﺠﻮز از ﺳﺎزﻣﺎن وﻇﯿﻔﻪ ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺻﺪور ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼـﯿﻠﯽ ﻣﺸـﻤﻮل در داﻧﺸـﮕﺎه اﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﺎظ اﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ اﻓﺮاد ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺑﺮاي ﺛﺒﺖ ﻧﺎم در ﻫﺮ ﻧﯿﻤﺴﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﺣﻮزه ﻋﻠﻤﯿﻪ ﻣﺮﺑﻮط را اراﺋﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. (كارشناسي ارشد بدون كنكور)

  • ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ (اﻋﻢ از ﺑﺎ آزﻣﻮن ﯾﺎ ﺑﺪون آزﻣﻮن ) ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ دوره ﻫﺎي ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ را در ﻣـﺪت ﻣﺠﺎز ﺗﺤﺼﯿﻞ در اﯾﻦ دوره ﻫﺎ و ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ اوﻟﯿﻪ ﺑﻪ اﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﺪه ﺑﺎﺷﻨﺪ.
  • داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﺸﻤﻮل اﺧﺮاﺟﯽ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دوره 2ﺗﺬﮐﺮ  ﻫﺎي دﮐﺘﺮي ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺣﺮﻓـﻪ  اي ﮐـﻪ ﺗﺤﺼـﯿﻞ آﻧـﺎن ﻣﻨﺠـﺮ ﺑـﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺪرك ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و ﻣﺸﻤﻮﻻن ﻏﺎﯾﺐ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ وﻇﯿﻔﻪ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﯾﺎ درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ ﻣﺠﺎز ﺑـﻪ ﺷـﺮﮐﺖ در آزﻣـﻮن و ﺗﺤﺼـﯿﻞ در دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

دانشجوي انصرافي كارشناسي ارشد

  • داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن اﻧﺼﺮاﻓﯽ ﻣﺸﻤﻮل دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﮐﻪ از ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﯾﻦ دوره اﺳﺘﻔﺎده مي ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ و ﺑﺮاي ﺗﻐﯿﯿـﺮ ﻣﺤـﻞ ﺗﺤﺼـﯿﻞ ﯾـﺎ رﺷـﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در آزﻣﻮن ﻣﺠﺪد ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﻮده اﻧﺪ ﺻﺮﻓﺎً در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ از ورود آﻧﺎن ﺑﻪ رﺷﺘﻪ/ﻣﺤﻞ ﻗﺒﻠﯽ ﺑﯿﺶ از ﺳﻪ ﺳﺎل ﺳﭙﺮي ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺳﺎل از اﻧﺼـﺮاف آنان نگذشته باشدودر اين دوره يا در مقاطع ديگر در سال 90 و بعد از آن از امتياز آزمون مجدد استفاده ننموده باشند، مجاز به شركت در آزمون هستند.
  • ﻣﻨﻈﻮر از ﻓﺮﺟﻪ ﯾﮏ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺮاي ﻓﺎرغ 4ﺗﺬﮐﺮ  ﯾﮏ ﺳﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﻌﺪ از ﻓﺮاﻏﺖ اﺳﺖ ( ﮐﻪ از ﻣﻬﺮ ﻣﺎه آﻏﺎز و ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﺷﻬﺮﯾﻮر ﺳﺎل ﺑﻌﺪ 96 اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن ﺧﺮداد ﯾﺎ ﺗﯿﺮ ﻣﺎه ﭘﺎﯾﺎن ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ).

انتخاب رشته اينترنتي(كارشناسي ارشد بدون كنكور)

با مراجعه به سامانه انتخاب رشته اينترنتتي مركز سنجش و پذيرش(كارشناسي ارشد بدون كنكور) به آدرس www.azmoon.org با واردكردن كد ملي و كد دسترسي انتخاب رشته به سامانه انتخاب رشته وارد خواهيد شد. كارت اعتباري نيز فقط با كد ملي داوطلب صادر مي شود و قابليت انتقال به غير ندارد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

در صورت تمايل مي توانيد جهت مشاوره انتخاب رشته صحيح و منطقي كارشناسي ارشد با شماره 9099072943 بدون كدگيري از طريق تلفن ثابت با مشاوران متخصص درخت دانش تماس گرفته و انتخاب رشته خود را با بهترين روش ممكن انجام دهيد.



:: برچسب‌ها: دريافت دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، بدون كنكور كارشناسي ارشد، دانلود دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، سازمان سنجش، زمان انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، زمان انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 ، ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navjavan

شرايط انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

داوطلبان و متقاضيان بعد از اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري كارشناسي ارشد 98 كه در مرداد ماه انجام مي شود مي توانند نسبت به مواد امتحاني آزمون رشته اصلي و شناور خود را به ترتيب اولويت انتخاب نموده و منتظر اعلام نتايج آن باشند.

كارشناسي ارشد 98 و شرايط انتخاب رشته آن نسبت به پذيرش در دانشگاه متفاوت مي باشد يعني اينكه دانشگاه آزاد و سراسري جداگانه انتخاب رشته انجام خواهد شد و داوطلبان نسبت به نمره و تراز كسب شده و كارنامه قبولي خود مي توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انجام دادن انتخاب رشته كار مشكلي نيست اما اولويت بندي دانشگاه ها و انتخاب ها مهم ترين مرحله يك انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 مي باشد. مشاورين مجرب درخت دانش در تممي مراحل انتخاب رشته همراه شما خواهند بود براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره 9099072943 و بدون نياز به گرفتن كد از طريق تلفن ثابت سوالات خود را و انتخاب رشته خود را بدون نياز به حضور در محل انجام دهيد و در صورت تمايل به مشاوره حضوري مي توانيد از طريق شماره تلگرام 09332366301 ساعت و تايم خود را براي مشاوره حضوري رزرو نماييد.

انتخاب رشته خود را به مشاوران تحصيلي درخت دانش بسپاريد.

دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

داوطلبان و متقاضيان توجه داشته باشند قبل از انتخاب رشته، با دانلود كردن دفترچه در لينك زير اطلاعات كامل و كد رشته ها را مشاهده نموده و انتخاب هاي خود را همزمان با وارد كردن اطلاعات انجام ندهند. دانلود دفترچه انتخاب رشته را فقط در سايت هاي معتبر دريافت نماييد. داوطلبان و متقاضيان انتخاب رشته كارشناسي ارشد براي دانلود دفترچه انتخاب رشته و همچنين مشاوره انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98 و تعيين اولويت ها مي توانند با مشاورين درخت دانش در ارتباط باشند.

ويرايش انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98

بعد از انتخاب رشته و ثبت كد رشته هاي انتخابي نسبت به علاقه و موقعيت دانشگاه بر اساس درجه علمي مي توانيد انتخاب رشته خود را ويرايش كنيد. ويرايش كردن اطلاعات انتخاب رشته به مدت زمان محدود مي باشد، در صورتي كه داوطلبان در زمان مقرر اقدام به ويرايش انتخاب رشته خود نكنند مهلت ويرايش را از دست داده و زماني براي ويرايش نخواهند داشت.

براي بررسي اولويت هاي انتخاب رشته به ترتيب فاكتورهاي موجود پيشنهاد مي كنيم با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

ثبت نام بدون كنكور ارشد 98

ثبت نام بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد از طريق سه عنوان استعدادهاي درخشان، دانشگاه فراگير پيام نور، بورسيه دانشگاه انجام مي گيرد كه معمولا هر سال با ظرفيت هاي متفاوتي اين پذيرش ها انجام مي شود. ورودي هاي مهرماه و بهمن ماه پذيرش هاي بدون كنكور انجام ميگيرد كه دانشگاه ها با توجه به ظرفيت ها و صندلي هاي خالي اين پذيرش ها را انجام خواهند داد. اما سوابق تحصيلي در پذيرش هاي دانشگاه ها كمي متفاوت مي باشد و تعداد داوطلبان و متقاضيان در هر رشته سوابق تحصيلي را براي پذيرش تحت تاثير خود قرار مي دهد.

داوطلبان و متقاضيان بدون كنكور كارشناسي ارشد 98 مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با مشاورين تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشند و يا بر روي لينك زير كليك نمايند.

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد 98

انتخاب رشته كارشناسي ارشد وزارت بهداشت 98

 انتخاب رشته كارشناسي ارشد وزارت بهداشت هم در سال تحصيلي 98 با تاخير به نسبت سالهاي گذشته انجام خوهد شد داوطلبان براي تغيير زمان برگزاري آزمون و زمان اعلام نتايج آزمون وزارت بهداشت مي توانند بر روي لينك زير كليك نمايند.



:: برچسب‌ها: شرايط انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، ثبت نام بدون كنكور ارشد 98، ويرايش انتخاب رشته كارشناسي ارشد 98، بدون كنكور كارشناسي ارشد 98، ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد 98، انتخاب رشته كارشناسي ارشد وزارت بهداشت 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()